Mindannyian tudjuk, hogy az év első 2-3 hónapja nehéz időszak a turisztikai piacon. A vendégek kiköltekeztek decemberben, az ünnepi időszakban sokan „kiwellnessezték” magukat, ráadásul a tehetősebb vendégkör jelenleg a környező országok sípályáin, vagy egzotikus helyeken múlatja idejét.
A kérdés tehát az, hogy hogyan pörgethetjük fel azonnal a foglalásokat?
A fentebb említett vendégkörön kívül létezik egy réteg, akik kifejezetten ezt az időszakot várták. Vége a téli szünetnek, a családok már kijelentkeztek, sőt, a közhiedelem szerint ilyenkor alacsonyabbak az árak és nincs tömeg a szálláshelyeken. Igazi kánaán ez tehát sokak számára, ráadásul szállásadói szempontból az árak kialakítását követően csupán arra kell összpontosítani, hogy a legjobb csatornákon kommunikálják ajánlataikat ezen személyek felé.
Van egy jó hírünk, a mi közönségünk egyszerűen imádja ezt az időszakot!
Minden évben elindítjuk az évindító kampányt, és minden évben kimagasló eredményeket produkálunk partnereink számára. További jó hír, hogy a kampány árazása során még mindig a 2017-es árlistát vettük alapul, és 7 hetes kampányidő alatt ezúttal is biztosítani fogjuk a 800.000 potenciális vendég elérését.
Barter együttműködés keretein belül a kampányban való részvétel ellenértéke szállásutalványokkal is kiegyenlíthető.
Kampányidő: 2023. január 10. – 2023. február 28.
Jelentkezési határidő: 2023. január 19.