Nyári kampány fürdőknek
- Barter fizetési lehetőség
- 800.000 vendég elérése
- intenzív kampány fürdőknek
Kampányunk célja a hazai fürdők vendégforgalmának növelése a főszezon legelején, majd a teljes nyári időszakon keresztül, egészen augusztus 20-ig. A kampányban szereplő fürdők bemutatásával és népszerűsítésével segítjük a fürdővendégeket, hogy könnyen megtalálhassák a számukra legideálisabb fürdőhelyet. A kampány folyamatos és intenzív, megrendelői oldalról alig van vele feladat, ár / érték arányban pedig kiváló.
A célközönség elérését a termalfurdo.hu brand garantálja!
Barter együttműködés keretein belül a kampányban való részvétel ellenértéke fürdőbelépőkkel is kiegyenlíthető.
Kampányidő: folyamatos, egészen 2024. augusztus 20-ig.
Jelentkezési határidő: 2024. május 23.
Még ennyi ideje van csatlakozni:
Miért érdemes csatlakozni a kampányunkhoz?
Széles és releváns közönséget tud elérni
Portálunk látogatói és hírlevél feliratkozóink elsősorban hazai fürdők és wellness szállodák iránt érdeklődnek.
Kimagasló ár / érték arány
Szezonális kampányaink keretein belül 40-60%-os kedvezmény érhető el a termalfurdo.hu listaáraihoz képest.
Önnek nem lesz dolga a megjelenéssel
Az összes grafikai és szövegezési feladatot a szerkesztőségünk tapasztalt munkatársaira bízhatja.
Számok, melyek a kampány sikerét biztosítják:
- 424.219 hírlevél feliratkozó
- 578.270 oldalmegtekintés / hó átlagosan
- 157.495-en követik Facebook oldalunkat
- 63.273-en csatlakoztak a zárt Facebook csoportunkhoz
Megjelenési lehetőségek:
Basic csomag
- folyamatos megjelenést biztosítunk a „Nyári fürdőtippek” kampányoldalon, egészen 2024. augusztus 20-ig
- hírlevél megjelenés 3 alkalommal
- képes csomagkiemelés 1 hétre
- megjelenés a „Nyári fürdőtippek” bemutató cikkben
- fürdőkereső kiemelés 1 hétre
- Facebook poszt megjelenés 2 alkalommal
CSOMAGÁR
-
fürdőbelépővel is fizethető*
Exkluzív csomag
- folyamatos megjelenést biztosítunk a „Nyári fürdőtippek” kampányoldalon, egészen 2024. augusztus 20-ig
- rögzített megjelenés a kampányoldal első helyén, 1 hétig
- előre sorolt hírlevél megjelenés 4 alkalommal
- képes csomagkiemelés 2×1 hétre
- kiemelt megjelenés a „Nyári fürdőtippek” bemutató cikkben
- fürdőkereső kiemelés 2×1 hétre
- Facebook poszt megjelenés 3 alkalommal
- Facebook csoport poszt megjelenés 2 alkalommal
CSOMAGÁR
-
fürdőbelépővel is fizethető*
Egyedi hírlevél megjelenés - eDM
- brandépítés és forgalomnövelés egyetlen megjelenéssel
- mutassa be fürdőjét egyedi hírlevélben, és zsebeljen be akár 8-12 ezer weboldal látogatotót 3 nap leforgása alatt
- a hírlevélben kizárólag a megrendelő ajánlatai szerepelnek
- címzettek száma: 424.219 fő
- az eDM teljesen személyre szabható (színek, logó, feladó, stb.)
eDM ÁRA
*Barter számítás: a kiválasztott csomag bruttó árát elosztjuk a felnőtt napi fürdőbelépő bruttó árával, így megkapjuk a megrendeléshez szükséges belépők számát. A fürdőbelépők saját felületünkön, az Orango.hu-n kerülnek a későbbiekben értékesítésre.
Milyen eszközökkel erősítjük a kampányoldalakat?
A kampányoldalt az alábbi megjelenésekkel támogatjuk:
- hírlevél megjelenések
- Facebook oldal poszt megjelenések
- Facebook csoport poszt megjelenések
- Super Leaderboard banner megjelenések
- Roadblock banner megjelenések
- szponzorált link megjelenések
A kampányhoz kapcsolódó cikk olvasottságát az alábbi megjelenésekkel támogatjuk:
- megjelenés 2 alkalommal a termalfurdo.hu tartalmi hírlevelében
- vezércikk kiemelés 3 napra a termalfurdo.hu főoldalán
- cikk megosztása Facebook oldalunkon, 2 alkalommal
- cikk megosztása Facebook csoportunkban, 2 alkalommal